środa, 8 czerwca 2016

[111] Wybierz mnie

Tytuł oryginału: Because of Low
Autor: Abbi Glines
Cykl: Sea Breeze
Tom: 2
Ilość stron: 384 strony
Wydawnictwo: Pascal
Ocena: 8/10

Jedna dziewczyna
i dwóch mężczyzn...
Kto zdobędzie jej serce?
Low pragnie miłości i poczucia bezpieczeństwa. Nie ma domu, swój świat mieści w jednej małej walizce. Jedyne, co jej zostało, to młodzieńcza przyjaźń z Cage'm, który czuje do niej coś więcej. Może w przyszłości Low zostanie jego żoną?
Marcus czerpie z życia pełnymi garściami. Jednak kryzys w małżeństwie rodziców zmusza go do powrotów ze studiów. Wynajmuje pokój w mieszkaniu Cage'a, w którym często nocuje Low. Gdy widzi ją po raz pierwszy, całkowicie traci dla niej głowę. I to z wzajemnością! Jednak nieoczekiwana informacja załamuje ich świat...
Marcus czy Cage - kogo wybierze Low?
Jaki wpływ na ich życie będzie miała tajemnicza wiadomość?
[opis pochodzi z okładki książki]

Marcus musiał w końcu pogodzić się z tym, że Sadie zamiast niego wybrała Jaxa Stone'a. Jak dotąd, w świecie studenckich problemów, szło mu to całkiem nieźle. Niestety w jego rodzinie mają miejsce coraz poważniejsze problemy pomiędzy rodzicami i to Marcus musi stać się tym, który będzie w stanie zaopiekować się zranioną matką i zrozpaczoną siostrą. Nie pozostaje mu więc nic innego tylko powrót na jakiś czas w swoje rodzinne strony. Dzięki znajomościom udaje mu się znaleźć pokój u Cage'a - którego ulubione i chyba jedyne zajęcie to spędzanie czasu w towarzystwie licznych ślicznotek w ich łóżkach. Marcus nie wie jednak, że prócz niego i Cage w mieszkaniu często mieszka jeszcze jedna osoba, osoba, która całkowicie wywróci jego życie do góry nogami...

Willow miała bardzo trudne dzieciństwo. Dorastała w dzielnicy, gdzie na szacunek trzeba było sobie zapracować. Dodatkowo wszystkich, których kochała postanowili ją opuścić, zostawiając ją zupełnie samą. Jedyną osobą, która zawsze stała przy jej boku i na którą zawsze mogła liczyć była Cage. To on stał się tym jedynym stałym punktem w jej życiu, to do niego mogła zawsze przyjść, gdy potrzebowała się przed kimś wyżalić. On zawsze jej wysłuchał, zawsze stał przy niej. Był jej jedynym przyjacielem. Gdy jednak Low poznała nowego współlokatora Cage wszystko zaczęło się powoli zmieniać. On okazał się być niezwykle miły, uroczy, pomocny i szczerze zainteresowany tym wszystkim, co się z nią wiązało. Jednak czy osoba pochodząca z całkiem innych kręgów niż ona będzie potrafiła ją zrozumieć?

Sięgając po kontynuację powieści Oddychaj mną (recenzja klik) obawiałam się mocno, że nie spodoba mi się ona w takim samym stopniu, jak to było z jej poprzedniczką. W oddychaj mną zakochałam się w głównych bohaterach oraz ich cudownej historii, a w Wybierz mnie miałam towarzyszyć Marcus'owi, którego poznałam już wcześniej. Przyznam się szczerze, że nie za bardzo lubię takie serie, gdzie w każdej kolejnej części występuje innych bohater (gdzie oczywiście wszyscy z nich się znają). Mocno przyzwyczajam się do tych, których mam okazję poznać jako pierwszych i akurat w tych kwestiach bardzo ciężko mnie zadowolić. Jednakże już pierwsze strony Wybierz mnie pokazały mi, że może ta książka nie jest wcale taka zła jak myślałam i że ku mojemu zaskoczeniu może mi się nawet spodobać bardziej niż pierwsza część!

Jak wspomniałam tym razem historia dotyczy Marcusa, który w Oddychaj mną konkurował z fantastyczną gwiazdą rocka Jaxem Stonem o serce Sadie. Walkę niestety przegrał i musiał zrobić coś, aby złagodzić nieco ból, który temu wszystkiemu towarzyszył. Jak jednak wiemy, nieszczęścia chodzą parami, dlatego Marcus musiał bardzo szybko otrząsnąć się ze swoich problemów, by po zdradzie ojca stać się opoką dla swojej młodszej siostry i matki. Wcześniej nie zwracałam zbyt wielkiej uwagi na postać Marcusa. Owszem okazał się być dla Sadie na prawdę fantastycznym przyjacielem, który gotów był ją zawsze wspierać, jednak sama autorka nie przedstawiła go wówczas w pełnej krasie. Dzięki temu jednak, że stał się on głównym bohaterem kolejnej części serii Sea Breeze, mogliśmy dokładniej się mu przyjrzeć, poznać uczucia jakimi obdarza Sadie oraz Jaxa i po prostu dowiedzieć się, co tak na prawdę siedzi w jego głowie. I to moim zdaniem było jak najbardziej udane doświadczenie, bo okazał się on być niezwykle uroczym i opiekuńczym głównym bohaterem. Po prostu nie dało się go nie lubić.
Nie mogło zabraknąć tu jednak osoby, która na dobre wymazałaby Marcusowi wspomnienie Sadie i która całkowicie zawładnęła by jego sercem. Mowa oczywiście o Low - tajemniczej, jednakże bardzo otwartej i odważnej dziewczynie, która niestety pod tą otoczką skrywa bardzo zranioną duszę. I tutaj również bohaterka ta niezwykle mi się spodobała, a spędzanie z nią czasu okazało się być na prawdę przyjemne. Cały czas głośno dopingowałam tym właśnie bohaterom, by w końcu mogli odnaleźć tak bardzo potrzebne im szczęście.

Abbi Glines swoją książką znów potrafiła niesamowicie mnie zainteresować - śmiało mogę powiedzieć, że nie mogłam oderwać się od lektury. Początkowo wydawało mi się, że nic nie jest w stanie przebić już tego, co tak bardzo spodobało mi się w Oddychaj mną, a tu autorka znów mocno mnie zaskoczyła, bo wydaje mi się, że stworzyła coś jeszcze lepszego. Aż boję się pomyśleć, co przyniosą ze sobą kolejne jej powieści. Jej lekki, jednakże mocno przemyślany styl po raz kolejny niesamowicie mnie urzekł i sprawił, że tylko utwierdziłam się w przekonaniu, że Abbi Glines to jedna z najlepszych autorek w swojej dziedzinie. Sprawia, że z pozoru zwyczajna historia potrafi stać się na tyle ciekawa, aby przyciągnąć do siebie nie jednego czytelnika.

Myślę, że nie muszę mówić, jak bardzo spodobała mi się powieść Wybierz mnie, bo zachwytów na jej temat było już tutaj nie mało. Zdecydowanie jednak książka ta, jak i sama autorka, mocno sobie na to wszystko zasłużyła. Odwaliła kawał na prawdę świetnej roboty tworząc kolejną wzruszającą i mocno chwytająca za serce powieść. W jej towarzystwie przeżywałam istny kalejdoskop uczuć, a to chyba mówi samo za siebie. Wybierz mnie to przecudna powieść, którą polecam gorąco każdemu fanowi tego gatunku. Sprawiła ona, że seria Sea Breeze powoli staje się jedną z moich ulubionych serii i pozostaje mi mieć jedynie nadzieję, że kolejne jej części tego nie zmienią. Polecam!

SEA BREEZE:

Za możliwość zapoznania się z kolejną romantyczną historią z Sea Breeze gorąco dziękuje Wydawnictwu Pascal!

12 komentarzy :

  1. Nie znam jeszcze twórczości autorki i nie wiem czy mi się spodoba, ale pewnie kiedyś po nią sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam ci jej książki! Ja czytałam na razie trzy i wszystkie niesamowicie mi się spodobały :)

      Usuń
  2. Czytałam pierwszą część - "Oddychaj Mną", jednak nie do końca mi się spodobała, więc na razie dam sobie spokój z drugą ;)
    Pozdrawiam
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat druga część by ci się spodobała, bo poświęcona jest Marcusowi, którego możnabyło już troszkę poznać w "Oddychaj mną" :) Daj jej szansę ;)

      Usuń
  3. Niedawno przeczytałam i bardzo mi się podobała. A okładka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Sama nie mogę się na nią napatrzeć :)

      Usuń
  4. Nie miałam nigdy styczności z tą autorką, ale widziałam wiele pozytywnych opinii. Teraz wiem, że chyba muszę zarezerwować dla niej czas!

    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz! Ta książka, jak i inne powieści autorki, które do tej pory udało mi się przeczytać, ma w sobie to coś, co sprawia, że wprost nie można się od niej oderwać :D Tak więc myślę, że z całą pewnością ci się spodoba :)

      Usuń
  5. Niestety nie znam tej najnowszej serii autorki, ani ostatniej książki z poprzedniej serii. Kiedyś przeczytam na pewno . ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze "Oddychaj mną", ale na pewno wkrótce to zrobię, ponieważ inne dwie książki tej autorki bardzo mi się podobały :)

    http://k-siazkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie myślę, że i ta seria bardzo ci się spodoba :)

      Usuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek