czwartek, 1 lutego 2018

[2] ZAPOWIEDŹ: "Chłopak, który bał się być sam" Marieke Nijkamp - PATRONAT NAD KSIĄŻKĄ

Tytuł oryginału: This Is Where It Ends
Autor: Marieke Nijkamp
Ilość stron: 320 stron
Wydawnictwo: Feeria Young

PREMIERA 15 lutego 2018 r.

W szkole średniej w Opportunity – małym miasteczku w Alabamie – zaczyna się nowy semestr. W auli przemawia dyrektorka szkoły, motywując uczniów do osiągania sukcesów. Wsród słuchających jej uczniów są dwie zakochane w sobie dziewczyny. Na zewnątrz niewielka grupka uczniów trenuje biegi. Dwóch szkolnych łobuzów włamało się do gabinetu dyrektorki, by zajrzeć do akt trzeciego. Ten trzeci właśnie blokuje drzwi auli i zaczyna strzelać do uczniów i nauczycieli, mszcząc się za to, że był izolowany, wyśmiewany, samotny. Jedna z dwóch dziewczyn w auli jest jego siostrą – odkąd umarła ich matka, ich ojciec bardzo się zmienił. Jedna z trenujących biegi dziewczyn jest jego byłą dziewczyną, która go odrzuciła (nie bez powodu). Jeden z łobuzów – bratem drugiej z dziewczyn z auli i największym wrogiem.
Wszyscy muszą stanąć twarzą w twarz z własnymi lękami i pragnieniami. 
Po 54 mi-nutach nie wszyscy będą nadal żywi.

Zdradzę wam, że książka jest GE-NIAL-NA! Z czego z resztą strasznie się cieszę, bo mam przyjemność objąć tą powieść swoim patronatem. Myślę, że już jutro będziecie mogli spodziewać się mojej przedpremierowej recenzji tej właśnie książki i mam wielką nadzieję, że zachęcę was w niej do sięgnięcia po tą historię - zdecydowanie nie można jej ominąć!

źródło opisu i okładki: Feeria Young


8 komentarzy :

  1. Na pewno ją przeczytam, zapraszam do siebie :) http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że razem patronujemy tej powieści :) Muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że okaże się aż tak emocjonująca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie miło! <3 Powiem ci, że ja też nie tego się spodziewałam :D Myślałam, że to będzie taka lekka młodzieżówka :P

      Usuń
  3. Jestem zainteresowana książka, więc po premierze, będę jej poszukiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu! :) Czytałam już kilka recenzji tej książki i zapowiada się nieźle :) Jak na razie zbiera pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      W ogóle się nie dziwię! Książka jest na prawdę dobra i przede wszytkim, z racji tematu, warta przeczytania :)

      Usuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek