środa, 10 września 2014

[1] Liebster Blog Award



Jakiś czas temu zostałam nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD, a to wszystko za sprawą Claudii Ann, za co jej serdecznie dziękuję. Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie. Tym, którzy nie wiedzą jeszcze na czym polega LBA postaram się to trochę wytłumaczyć.

A więc Liebster Blog Award to nagroda od blogera, który uzna nasz blog za interesujący i wart uwagi. Akcja ma na celu rozreklamowanie mało znanych blogów, które warte są odwiedzin. Osoba nominowana musi odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez blogera, który ją nominował, a następnie sama musi nominować 11 blogów i wymyślić dla tych osób 11 pytań. W całej akcji istnieje tylko jeden warunek: nie można nominować osoby, która nas nominowała. I to by było na tyle :)

A teraz pytania, które zadała Claudia Ann:

1. Wiążesz przyszłość ze swoją pasją?
    Bardzo bym chciała, aby moja przyszłość związana była oczywiście z książkami. Może kiedyś uda
    mi się stworzyć własne wydawnictwo. :)
2. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnej książce, to jaki byłby twój wybór i dlaczego?
    Hmn... Myślę, że najbardziej chciałabym zamieszkać w świecie Harry'ego Potter'a. Od chwili, gdy
    tylko poznałam magiczny świat czarodziejów chciałam się tam przenieść. I chyba nie będę należeć
    do wyjątków mówiąc, że zawsze liczyłam na to, że też któregoś dnia dostanę list z Hogwartu :)
3. Książka vs jej ekranizacja?
    Zdarzają się książki, które są świetnie odwzorowane w ich ekranizacjach, jak na przykład
    wcześniej wymieniony Harry Potter. Są również i takie ekranizacje, które mimo ogromnych starań
    ich twórców znacznie różnią się od książek, co nie zawsze jest dobre. Osobiście lubię oglądać
    ekranizacje moich ulubionych książek, gdyż wtedy mogę jeszcze bardziej zagłębić się w danej
    historii.
4. Jak długo blogujesz?
   Moja przygoda z blogowaniem nie jest nadzwyczaj długa, gdyż sięgają tylko początku czerwca -
   jeśli dobrze pamiętam. 
5. Jaka jest twoja ulubiona postać książkowa?
    To jest trudne pytanie, gdyż istnieje dużo postaci wykreowanych przez autorów, które uwielbiam.
    Z całą pewnością należy do nich Harry Potter, oraz Damon Salvatore z Pamiętników wampirów.
6. Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa?
    Z całą pewnością książki, muzyka, chwile spędzone z rodziną i przyjaciółmi.
7. Jakie są twoje marzenia?
    Bardzo chciałabym umieć płynnie angielski, oraz wybrać się do Wielkiej Brytanii, a także udać się
    na koncert mojego ulubionego zespołu - Hurts.
8. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
    Kiedyś rozmawiałam z jedną z moich koleżanek, że ze względu na to, że ona uwielbia oglądać
    filmy i o nich opowiadać, a ja kocham czytać i zawsze zdaje  jej relacje na temat przeczytanych
    lektur mogłybyśmy pisać o tym na blogu. Tak więc postanowiłyśmy założyć naszego pierwszego
    bloga. Później jednak zdecydowałam się na prowadzenie własnego bloga.
9. Ulubiona piosenka?
    Nie mam jednej ulubionej piosenki. Bez przerwy mogłabym słuchać Wonderful life i Sunday
    zespołu Hurts oraz The Kill (Bury Me) 30 Seconds To Mars.
10. Co cię motywuje do pisania?
    Największą motywacją dla mnie, jaki i zapewne dla innych blogerów są komentarze i rosnąca
    liczba odwiedzin czytelników. Dzięki temu wiem, że ktoś jednak tu zagląda, co sprawia mi
    ogromną radość i popycha do dalszego pisania.
11. Masz swojego fikcyjnego męża (albo mężów)?
    Raczej nie. Przynajmniej teraz nic mi się nie  przypomina (pewnie później dostanę olśnienia).

Osoby, które nominowałam:
1. Emily B.
2. Amanda
3. Agnieszka P.
4. Literatka M.
5. Suza
6. Justyna Kornelia
7. Elenkaa_
8. Healy Rom i Elfik Book
9. Amelia Grey
10. VoyJoy
11. Wonderlandofbooks

A oto moje pytania dla was:
1. Dlaczego blogujesz?
2. Ulubiony film?
3. Na co zwracasz uwagę wybierając książkę, którą chcesz przeczytać?
4. Ulubiony zespół?
5. Autor, którego wielbisz bezgranicznie?
6. Najlepszy moment twojego życia?
7. Jakiego typu muzyki słuchasz?
8. Twoje hobby?
9. Ulubiony aktor?
10. Najgorsza ekranizacja?
11. Książka, którą według ciebie każdy powinien przeczytać?

Pozdrawiam Katherine Parker

9 komentarzy :

  1. Bardzo dziekuję za nominację <3 :D
    I mam nadzieję, że otworzysz swoje wydawnictwo, bo przecież musisz wydać moją książkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :) W wolnej chwili postaram się odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominację, ale również odpowiadam na pytania Claudii Ann i na razie mi to wystarczy :)

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do tego czasu liczę na otrzymanie listu:) Dziękuję za nominację, postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała zamieszkać w świecie Harrego Pottera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, biorę się za odpowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację, na pewno odpowiem, gdy znajdę na to chwilkę. ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek