pi膮tek, 29 stycznia 2021

Pikantne opisy 馃槇 i nietypowy klub 馃憚 - czyli recenzja ksi膮偶ki "Klub Pana G.," May'i Frost

Tytu艂 orygina艂u: Klub Pana G.

Autor: Maya Frost

Cykl: Klub Pana G.

Tom: 1

Ilo艣膰 stron: 336 stron

Wydawnictwo: Lipstick Books

Premiera: 27 stycze艅 2021

Ocena: 馃専馃専馃専★★


klub pana G. | klub pani. M.


馃摎 Wypo偶ycz ksi膮偶k臋 "Klub Pana G." May'i Frost w bibliotece! 馃摎


Pokusa, zakazany owoc i tajemnica.


„Klub pana G.” Mayi Frost to prawdziwie pikantna, pe艂na skrajnych emocji, rozkosznie bezwstydna powie艣膰 o nami臋tno艣ci i zem艣cie.


Milena jest znudzon膮, zm臋czon膮 i nieco zaniedban膮 m臋偶atk膮. Nie potrafi nic zmieni膰 w swoim 偶yciu, ale pewnego dnia zmiana przychodzi do niej. Poznaje Gabriela, kt贸ry zaprasza j膮 do tajemniczego klubu. Zasady gry s膮 proste – wej艣cie do ka偶dej nast臋pnej komnaty oznacza przekroczenie kolejnej seksualnej granicy. Jak daleko posunie si臋 Milena? Czy odwa偶y si臋 spe艂ni膰 swoje najskrytsze fantazje? I czy Gabriel na pewno jest gotowy na wszystko? „Klub pana G.” to niesamowicie wci膮gaj膮ca, nieprzewidywalna, pe艂na skrajnych emocji powie艣膰 o niepohamowanej nami臋tno艣ci, po偶膮daniu i zem艣cie, kt贸ra nie zawsze ma s艂odki posmak. Co zrobi wiod膮ca pouk艂adane 偶ycie Milena, gdy niespodziewanie otrzyma szans臋, by spe艂ni膰 swoje g艂臋boko skrywane pragnienia?

[opis pochodzi od wydawcy]


May'臋 Frost pozna艂am ca艂kiem niedawno, a to wszystko za spraw膮 opowiada艅 "Gor膮ca gwiazdka", kt贸re mia艂am okazj臋 czyta膰 w okresie Bo偶ego Narodzenia (recenzj臋 ksi膮偶ki znajdziecie tutaj). Jej opowiadanie "艢wi膮teczna kwarantanna" bardzo mocno mi si臋 spodoba艂o, ale nie przypuszcza艂am, 偶e ju偶 nied艂ugo b臋d臋 mog艂a pozna膰 dalsze losy Mileny (g艂贸wnej bohaterki opowiadania) w pe艂nowymiarowej ksi膮偶ce! No nie ukrywam - bardzo si臋 z tego ucieszy艂am. W "Klubie Pana G." przenosimy si臋 jednak dalej, do momentu, gdzie Milena jest ju偶 偶on膮 Adama (kt贸rego by艂a narzeczon膮 w opowiadaniu) i teoretycznie jej 偶ycie jest pe艂ne mi艂o艣ci i rado艣ci. No w艂a艣nie - niestety nie jest tak kolorowo, jak by si臋 mog艂o wydawa膰. 呕ycie Mileny mocno odbiega od tego, kt贸re sobie wymarzy艂a jeszcze za czas贸w "艢wi膮tecznej kwarantanny". Kobieta wiedzie 偶ycie typowej kury domowej i my艣l臋, 偶e nawet 艣mia艂o mo偶na powiedzie膰, 偶e jest traktowana przez swojego m臋偶a i jego syn贸w jak zwyk艂a s艂u偶膮ca. C贸偶, w pewnym sensie, sama do tego dopu艣ci艂a. Mimo tego nie potrafi jednak odej艣膰 od m臋偶a by na powr贸t sta膰 si臋 t膮 Milen膮, kt贸r膮 tak bardzo lubi艂a.


Pewnego dnia, w jednej z kawiarni, poznaje Gabriela. Jak si臋 okazuje para zna si臋 z widzenia ze szko艂y, do kt贸rej chodz膮 synowie Adama. M臋偶czyzna od razu oczarowuje Milen臋 i ewidentnie wida膰, 偶e t膮 dw贸jk臋 do siebie ci膮gnie. I mimo, 偶e kobieta z pocz膮tku bardzo stara艂a si臋 unika膰 Gabriela, podejrzenie romansu jej m臋偶a z jego wsp贸lniczk膮 przelewa czar臋 goryczy. Okej - jak na razie wydawa膰 by si臋 mog艂o, 偶e w fabule nie ma nic oryginalnego. Jednak偶e wszystko zaczyna si臋 rozkr臋ca膰, gdy Milena dowiaduje si臋 o specjalnych upodobaniach Gabriela. Razem udaj膮 si臋 bowiem do bardzo specyficznego klubu, kt贸ry jest idealnym miejscem dla os贸b lubuj膮cych si臋  w swingingu (czyli seksem z dwoma lub wi臋cej osobami na raz). I tu si臋 wszystko dopiero zaczyna...


Nie b臋d臋 ukrywa膰 - w swoim czytelniczym 偶yciu przeczyta艂am ju偶 sporo erotyk贸w i romans贸w. Poznawa艂am r贸偶ne historie oraz opisy seksu, ale czego艣 takiego, jak w "Klubie Pana G." jeszcze nie pozna艂am! Troch臋 szkoda, 偶e pierwsze, co musz臋 powiedzie膰 o tej ksi膮偶ce to w艂a艣nie to, ale no kurcz臋... Tam uprawiaj膮 seks prawie na ka偶dej stronie! 馃槀 Okej, wiem, 偶e to erotyk i na tym, mi臋dzy innymi, ksi膮偶ki z tego gatunku polegaj膮, jednak偶e mam wra偶enie, 偶e troch臋 tych scen, w stosunku do pozosta艂ej fabu艂y, by艂o za du偶o. Po przeczytaniu ksi膮偶ki pozosta艂 mi taki lekki niedosyt, odno艣nie samego 偶ycia jej bohater贸w, czy zwyczajnie innych, towarzysz膮cych w膮tk贸w. Wielka szkoda, bo bardzo si臋 wci膮gn臋艂am w to, co otrzyma艂am, jednak偶e bardzo chcia艂abym czego艣 wi臋cej. Same sceny erotyczne, je艣li ju偶 przy nich jestem, my艣l臋, 偶e by艂y na prawd臋 przemy艣lane i dobrze przedstawione. Wida膰, 偶e autorka dobrze sobie wszystko opracowa艂a, bo ca艂o艣膰 jest bardzo sp贸jna. Styl autorki urzek艂 mnie natomiast ju偶 za spraw膮 opowiadania  "艢wi膮teczna kwarantanna", a teraz tylko utwierdzi艂am si臋 w przekonaniu, 偶e podoba mi si臋 spos贸b, w jaki Maya Frost pisze i z wielk膮 ch臋ci膮 b臋d臋 poznawa膰 kolejne jej powie艣ci! G艂贸wna bohaterka - Milena - jest dla mnie postaci膮 niezwykle dziwn膮... Z jednej strony polubi艂am j膮 za jej humor, z drugiej strony wyda艂a mi si臋 bardzo niepowa偶na. Czasem jej zachowanie, na przestrzeni ca艂ej ksi膮偶ki, bardzo mnie denerwowa艂o i sprawia艂o nawet, 偶e czu艂am do niej lekk膮 niech臋膰. O Gabrielu natomiast wiemy bardzo nie wiele - a w zasadzie nic. Podejrzewam, 偶e o to w艂a艣nie autorce chodzi艂o, 偶eby艣my razem z Milen膮 na bie偶膮co poznawali posta膰 Gabriela, jednak偶e mi osobi艣cie nie za bardzo to podpasowa艂o.


Podsumowuj膮c - patrz膮c na ca艂okszta艂t ksi膮偶ka mi si臋 podoba艂a. Przyjemnie mi si臋 j膮 czyta艂o, jak r贸wnie偶 dosta艂am to, czego oczekiwa艂am. Zbyt wiele jest tu jednak r贸偶nych luk, 偶ebym mog艂a powiedzie膰, 偶e ksi膮偶ka jest 艣wietna. Pod wzgl臋dem technicznym jest na prawd臋 dobra i bardzo obiecuj膮ca, pod wzgl臋dem skupiania si臋 na drobnych szczeg贸艂ach, kt贸re jednak stanowi膮 podstaw臋 ca艂ej historii, jest du偶o brak贸w, kt贸re mi osobi艣cie przeszkadza艂y. Patrz膮c na to wszystko ksi膮偶ka jest dobra, a mog艂a by by膰 艣wietna. Mimo wszystko czekam na dalsze powie艣ci spod pi贸ra autorki i, mam nadziej臋, 偶e b臋d臋 mog艂a pozna膰 dalsze losy Mileny i Gabriela.





Za mo偶liwo艣膰 zapoznania si臋 z ksi膮偶k膮 serdecznie dzi臋kuj臋 Wydawnictwu Lipstick Books!

4 komentarze :

  1. Ok艂adka przypomina mi jedn膮 z cz臋sci Zmierzchu :D

    Si臋gn臋!
    Zapraszam do mnie

    https://zapiski-ksiazkoholiczki.blogspot.com/2021/02/samantha-young-twoja-wina.html

    OdpowiedzUsu艅
  2. W艂a艣nie przeczyta艂am t臋 ksi膮偶k臋 i r贸wnie偶 mi si臋 spodoba艂a:) Ko艅c贸wka bardzo mnie zaskoczy艂a i nie mog臋 doczeka膰 si臋 dalszych los贸w bohater贸w ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Ko艅c贸wka by艂a bardzo zaskakuj膮ca! 馃榿

      Usu艅

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie wa偶na. Tak wi臋c zostaw po sobie jaki艣 艣lad - tobie zajmie to tylko chwil臋, a mi sprawi ogromn膮 przyjemno艣膰 i satysfakcj臋, 偶e moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek