środa, 29 kwietnia 2015

[7] Muzyczne podsumowanie miesiąca

http://www.deezer.com/playlist/1195302511
Jak ten czas szybko leci! Dopiero co szykowaliśmy się do świąt wielkiej nocy, zaczynając tym kwiecień. A tu co? Za chwilę mamy maj. W tym miesiącu nie było zbyt wielu postów, w porównaniu z chociażby marcem czy lutym, z racji mojej twórczej przerwy blogowej. Obiecuję wam jednak, że wszystko szybko nadrobię i będę przychodziła do was z coraz to ciekawszymi postami.

A co działo się z moimi muzycznymi wyborami kwietnia? A no postanowiłam poznać bardziej utwory zespołu Linkin Park, który jak do tej pory znałam tylko za sprawą utworu Numb/Encore w wykonaniu razem z Jay-Z oraz pochodzącego z soundtracku Zmierzchu - Leave Out All The Rest. Tak wiec ciekawskich zapraszam do zapoznania się z poniższą listą utworów, a jeśli chcielibyście, klikając w powyższą grafikę możecie posłuchać całą playlistę, którą stworzyłam dla was na stronie deezer.com

Top 20 kwietnia
(kolejność utworów przypadkowa, tytuły to jednocześnie linki do utworów na youtube.pl)

10 komentarzy :

  1. Większość utworów znam, a resztę z chęcią posłucham . Zgadzam się, czas za szybko mija!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe zestawienie TOP 20. Linkin Park "Numb" i inne tego zespołu. U mnie nowa Marina & The Diamonds, na zamianę z najnowszym Halestorm :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu nowa Marina & The Diamonds? Muszę koniecznie posłuchać :D

      Usuń
  3. Większość znam, a kilka baaaardzo lubię. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, że góruje u Ciebie w tym miesiącu Linkin Park. Również bardzo cenie sobie ten zespół, a teledysk do piosenki pt. "Numb" jest unikatowy. Odnajduje w nim siebie. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHAM twój gust muzyczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :D cieszę się, że gustujemy w tej samej muzyce :D

      Usuń
  6. Muszę sobie Imagine Dragons posłuchac, bo z tych, co wymieniłaś, nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To zabieram się do rysowania i słuchania Twojej playlisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taylor Swift i Linkin Park obowiązkowo! Świetna playlista :)

    Zapraszam na nową recenzję:
    http://fandomowe-zycie-prim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek