wtorek, 13 lutego 2018

Book Tour patronacki z "Chłopakiem, który bał się być sam" [ZAPISY]


TAK, jak wam obiecałam, przychodzę do was z pierwszym na moim blogu Book Tour z niesamowitą książką, jaką jest Chłopak, który bał się być sam, która objęłam swoim patronatem. Bardzo się cieszę, że mam okazję zorganizować dla was taką akcję i żywię ogromną nadzieję, że będziecie chcieli wziąć w niej udział.

Przy okazji wspomnę także, że na moim Instagramie, jak i na Facebooku trwają właśnie rozdania, gdzie macie szansę wygrać swój własny egzemplarz "Chłopaka... W sumie mam dla was trzy egzemplarze książki, więc na prawdę macie ogromną szansę, aby wygrać.

Przechodząc do Book Tour wspomnę wam na początku, że organizatorką zabawy jestem ja, autorka bloga About Katherine, natomiast fundatorem książki jest wspaniałe Wydawnictwo Feeria Young 💗

Do Book Tour mogą zgłaszać się wszystkie osoby, ale warunek jest taki, że po przeczytaniu "Chlopaka..." Chciałabym, żebyście zamieścili waszakrotkaw opinie o nim w sieci - na waszym blogu, IG, FB, kanale na YT, czy co tam wam jeszcze przyjdzie do głowy. Podkreślam, że nie musicie zajmować się tym na co dzień! 

REGULAMIN BOOK TOUR:
1. Pamiętaj, aby po przeczytaniu wpisać się, na stronie do tego przeznaczonej (możesz podać imię i nazwisko i koniecznie adres twojego bloga, lub nazwę konta na IG)! 

2. Śmiało zaznaczaj ulubione cytaty w książce! Koniecznie zamieszczaj również swoje uwagi przy poszczególnych scenach. 

3. Książka jest moją własnością, więc proszę traktuj ją tak, jakby należała ona do ciebie (nie używaj jej jako stolika, ani gryzaka dla psa, nie zabijaj nią owadów i nie traktuj jak chusteczki higienicznej! Książki bardzo tego nie lubią). 

4. Gdy książka trafi do ciebie, napisz do mnie, żebym podała ci adres kolejnej osoby w kolejce. 

5. Na przeczytanie jej i przesłanie dalej masz tydzień! Jeśli z jakiego powodu nie będziesz mógł zrobić tego wcześniej, poinformuj mnie o tym (wszystkie dane znajdziesz z tyłu książki). 

6. Zamieść recenzję książki na swoim blogu, Facebooku, YT lub instagramowym koncie. W obydwóch przypadkach dodaj zdjęcie książki (w tym także zdjęcie strony, na której wszyscy się wpisują). Napisz, że książka brała udział w Book Tour, a na Instagramie oznacz mnie @kath_parker i Wydawnictwo Feeria Young @feeria_young, dodając #booktourzchłopakiem i #booktourukatherine

7. Książkę prześlij w kopercie bombelkowej listem poleconym priorytetowym. 

8. Po wysłaniu książki dalej, poinformuj mnie o tym i wyślij zdjęcie potwierdzenia nadania. 

9. Ciesz się lekturą, bo to naprawdę genialna historia!

ZGŁOSZENIA DO BOOK TOUR
Wszystkich zainteresowanych książką proszę o napisanie w komentarzu Zgłaszam się! Biorę udział! czy co tam jeszcze chcecie. 

Następnie wyślijcie mi maila na adres about_katherine@wp.pl z odpowiedzią na poniższe pytania:

1. Imię i nazwisko.
2. Adres, pod który książka ma zostać wysłana.
3. Adres waszego bloga FB, nazwa na instagramie lub link do kanału na YT, gdzie będzie wasza opinia o ksiazce.
4. Możesz dodać parę słów o sobie - chętnie cię poznam!

Z pośród wszystkich osób, które zgłoszą się do Book Tour przeprowadzę losowanie, aby ustalić kolejność w jakiej będzie wędrować książka (tak, aby nikt nie czuł się poszkodowany). Jak widzieliście w regulaminie, na przeczytanie książki i przesłanie jej dalej macie tydzień - jeśli jednak z jakiegoś powodu nie będziecie tego mogli zrobić szybciej, wystarczy, że do mnie napiszecie. Jakoś się dogadamy.

Równoległe zapisy trwają także na moim Instagramie, jednak proszę, żebyście zgłaszali się tylko w jednym miejscu!

Zapisy do Book Tour z "Chłopakiem, który bał się być sam" trwają do wtorku 20 lutego 2018!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek