piątek, 16 lutego 2018

Wyniki rozdania z książką "Fake It" Sandry Nowaczyk


Kochani, dzisiaj krótko, zwięźle i na temat. Chciałabym serdecznie podziękować tym kilku osobom, które postanowiły wziąć jednak udział w rozdaniu, gdzie przypomnę wam do wygrania była książka "Fake It" Sandry Nowaczyk. Trochę się spodziewałam tego, że rozdanie na blogu nie będzie cieszyć się aż tak dużym zainteresowaniem, jak na moim Facebooku, dlatego tym bardziej doceniam te osiem osób, które postanowiły jednak tutaj zajrzeć. Także jeszcze raz dziękuję!

A teraz wyniki! Jak mówiłam, osób z pośród których miałam wybierać nie było dużo, więc poszło bardzo łatwo.
A osóbką, do której poleci "Fake It" jest nr 7, czyli:


Zaczytana gratuluję i już wysyłam do ciebie maila z wiadomością o wygranej. Pamiętaj, że czekam na wiadomość zwrotną przez trzy dni od dnia publikacji tego posta.

Także to by było na tyle. Jeszcze raz wam dziękuję i przypominam, że cały czas możecie się zgłaszać do Book Tour z książką "Chłopak, który bał się być sam".



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek