niedziela, 15 lutego 2015

[7] 52 Week Blog Challenge + OGŁOSZENIE WYNIKÓW KONKURSU!


Przyszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu organizowanego ostatnio na blogu. Na początku jednak pragnę serdecznie podziękować wszystkim tym, którzy zdecydowali się na wzięcie w nim udziału i gdybym miała tyle pieniędzy obdarowałabym nagrodą każdego z was. Niestety zwycięzca jest tylko jeden!


Tak więc po przygotowaniu listy uczestników konkursu, wycięciu karteczek, złożeniu ich i umieszczeniu w miseczce przyszła pora na wylosowanie tego szczęściarza.

Nie przedłużając ogłaszam że zwyciężczynią konkursu jest MAGDOLUNA!!!


Serdecznie ci gratuluję, już wysyłam ci maila z wiadomością o wygranej i czekam do 7 dniu na odpowiedź. Powędruje do ciebie zestaw nr 1 składający się z magazynu English Matters, książki Klątwa tygrysa oraz słodkiego upominku.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie. 

______________________________________________________________


Skoro wyniki już mamy za sobą zajmijmy się teraz kolejnym pytaniem z zabawy organizowanej przez Emily B.


Mógłbyś spędzić 15 z jakimś celebrytą. Kto mógłby to być i dlaczego?

Chyba najbardziej chciałabym poznać Theo Hutchcraft'a i Adama Anderson'a z zespołu Hurts. Zakochałam się w niesamowitym głosie Theo i fenomenalnej muzyce Adama, gdy tylko ich usłyszałam. Chciałabym im podziękować za tak piękną muzykę jaką tworzą, ale także chciałabym ich poznać lepiej. Oglądałam dużo wywiadów z nimi i wydają się być na prawdę fajnymi facetami i po prostu z czystej ciekawości chciałabym przekonać się na własnej skórze, jacy są na prawdę. Choć gdy teraz o tym myślę, to nie wiem czy na prawdę bym się na to odważyła. Kiedyś widziałam jedną rozmowę z nimi, w której wspominali, że mieli okazję poznać członków Depeche Mode. Jako, że swoje utwory w pewnym stopniu wzorcują na ich dziełach i są ich fanami chcieli z nimi porozmawiać. Adam poszedł od razu, jednakże Theo nie poszedł się z nimi spotkać, gdyż obawiał się, że mogą oni nie być takimi, jakich on sobie ich wyobrażał. I ja go rozumiem, czasami lepiej jest kogoś w ogóle nie poznawać, niż później psuć sobie wyobrażenie o nim i jak w przypadku muzyków nie uwielbiać ich muzyki. :)

Pozdrawiam Katherine Parker

12 komentarzy :

  1. Gratuluję zwycięscy :) Co do celebryty to kompletnie nie umiałabym się zdecydować. Za dużo ich chcę poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni ;)

    Theo i Adama też chętnie bym poznała, choć pewnie miałabym podobne obawy jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może następnym razem mi się uda, ale gratuluję zwyciężczyni :D

    Pytanie jest trudne, jest dużo osób które pewnie chciałabym spotkać i chyba musiałabym się dłużej nad tym zastanowić. I zapewne miałabym takie obawy jak Ty.


    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek