niedziela, 29 marca 2015

[13] 52 Week Blog Challenge


Dzisiaj przychodzę do was z trzynastym już zadaniem z zabawy 52 Week Blog Challenge. Wiosna dała już nam o sobie znać i choć teraz pogoda, przynajmniej u mnie, nie jest za ciekawa liczę, że wkrótce znów obdarzy nas słońcem.


Tym wiosennym wstępem pragnę zacząć kolejne pytanie, czyli jaka, według mnie, jest najlepsza pora roku. Kiedyś z całą pewnością powiedziałabym, że jest to zima (nie tylko dlatego, że wówczas są moje urodziny :D ). Teraz jednak zdecydowanie jest to wiosna, ale ta cieplutka, gdzie wszystko budzi się już do życia - rośliny pięknie rozkwitają, zwierzęta budzą się do życia, jednym słowem wszystko staje się takie jakieś bardziej radosne. Do tej mojej ulubionej pory roku mogę też zaliczyć początek lata, gdy nie jest jeszcze za bardzo gorąco. 

Czy są tu jacyś zwolennicy wiosny? :D

Pozdrawiam Katherine Parker

9 komentarzy :

  1. Ja nadal najbardziej lubię zimę.
    Za latem nie przepadam z takim samych powodów, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiosna/lato, zdecydowanie ;) czasami upały mnie denerwują, ale wolę, kiedy jest ciepło i czuć w powietrzu wolność, nawet jeśli chodzi się do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również bardzo lubię wiosnę, ale jednak wolę lato, bo wakacje i te sprawy :D

    http://recenzjemysterieux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identycznie, moja ulubiona pora roku to wiosna, ale lubię też lato, chociaż tylko to wczesne, bo upałów za bardzo nie lubię. Za to ciepłe wiosenne słońce owszem :)


    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna to bardzo przyjemna pora roku, aczkolwiek nie przepadam za nią pod tym względem, że nigdy nie wiadomo jak się ubrać ;D
    Uwielbiam lato, oczywiście z wiadomych powodów, a także jesień za piękne widoki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bezapelacyjnie Lato!! Wakacje, ciepełko, słoneczko, plaża, długie dni, spotkania. Najlepsze co może być ;) No ewenyualnie wiosna też może być, bo już też się ciepło zaczyna robić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lato też jest wspaniałe, ale jednak dla mnie za ciepło :D

      Usuń
  7. oj zwolennikiem wiosny to jestem stuprocentowym, ale napewno nie wiosny, gdzie pada śnieg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah takiej to ja również zwolennikiem nie jestem :D

      Usuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek