niedziela, 22 marca 2015

[12] 52 Week Blog Challenge oraz TAG - lubimyczytac.pl


Jakiś czas temu zostałam nominowana do TAG-u przez brak pomysłu. Bardzo ci dziękuję i już zabieram się za odpowiadanie na pytania.

1. Jaka książka została ostatnio oznaczona przez ciebie jako "Przeczytana"? 
Była to nowela Szukając Kopciuszka autorstwa Colleen Hoover. Jest to dodatek do serii Hopeless, który polecam wszystkim tym, którzy mają już za sobą Hopeless i Losing hope.

2. Co obecnie czytasz?
Czerwoną królową Victorii Aveyard. Muszę przyznać, że zapowiada się bardzo interesująco.
3. Co ostatnio oznaczyłaś jako "chcę przeczytać"?
Dwie powieści Anny Todd - After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem oraz After. Ocal mnie.

4. Czy używasz systemu gwiazdek?
Jak najbardziej. Jest to, moim zdaniem, spore ułatwienie jeśli na przykład nie mamy czasu, aby czytać całą opinię na temat jakiejś książki.
5. Czy masz listę życzeń na lubimyczytac.pl?
 Tak, ale jest ona tylko dla mojej informacji, a nie po to, aby ktoś wiedział co mi kupić. :) I tak wszyscy pytają się mnie osobiście :D

6.  Jaką książkę planujesz kupić jako następną?
Aktualnie nie planuję żadnej, gdyż dopiero kupiłam Serenę i jak na razie czekam na jakieś ciekawe nowości.
7. Czy masz jakieś ulubione cytaty na lubimyczytac.pl?
Tak jest ich kilka:
(...) ludzie mają wrodzony talent do wybierania właśnie tego, co dla nich najgorsze. - Harry Potter i Kamień Filozoficzny J. K. Rowling
Jeśli możesz żyć wiecznie, to musisz wiedzieć po co żyjesz. - Zmierzch Stephenie Meyer
Pamiętaj, przyszłość zaczyna się dziś - Poradnik pozytywnego myślenia Matthew Quick

8. Jacy są twoi ulubieni autorzy na lubimyczytac.pl?
John Green, Matthew Quick, J. K. Rowling, Anna Todd
9. Czy jesteś w jakiejś grupie na lubimyczytac.pl?
Nie, nie bawię się w coś takiego.
Nie nominuję nikogo, ale jeśli jest ktoś chętny, aby odpowiedzieć na pytania zapraszam :)

________________________________________________________________________

 
A teraz przejdźmy do kolejnego zadania z 52 Week Blog Challenge.


Tym razem muszę przedstawić wam moje ulubione cytaty. I tutaj jest trochę problem, ponieważ choć kocham książki i teoretycznie powinnam mieć takich cytatów wiele, nie jestem osobą która zbytnio przykłada do nich tak wielką wagę. Co prawda niektóre cytaty mi się podobają lecz z racji tego, że jestem okropną sklerotyczką bardzo szybko o nich zapominam. Ale nie martwcie się kilka dla was wynajdę :D

Jeśli bardzo czegoś pragniesz, zawsze jest nadzieja. - Poradnik pozytywnego myślenia Matthew Quick

Czasami się zastanawiam, czy przypadkiem coś jest ze mną nie tak. Być może za dużo czasu spędzam w towarzystwie moich bohaterów literackich i, co za tym idzie, moje ideały i oczekiwania są zdecydowanie zbyt wysokie. - Pięćdziesiąt twarzy Greya E L James

Pamiętaj, że czasami nasze wyobrażenie drugiej osoby niewiele ma wspólnego z tym, kim ona naprawdę jest. - Papierowe miasta John Green

Nie sądzę, żeby ktokolwiek z nas był normalny, wiesz? Wszyscy mamy jakieś mroczne sekrety. - Gra w kłamstwa Sara Shepard

Czas - to nic innego jak ciąg zakładek, za pomocą których przemieszczamy się tam i z powrotem po księdze życia, powracając raz po raz do pewnych wydarzeń. - Wyspa tajemnic Dennis Lehane 
   
Pozdrawiam Katherine Parker

11 komentarzy :

  1. Jeżeli o mnie chodzi to tagów nie lubie, bo dla mnie są stratą czasu.
    Osobiście zapraszam Cię do mnie na recenzje książki pt. "Dziennik" Anne Frank.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać cudze tagi i w ten sposób lepiej poznawać bloggerów, choć sama tej zabawy nie praktykuję i nie pamiętam, bym choć jeden zrobiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytasz Czerwoną Królową :) ja przyssałam się do dwóch rozdziałów w Matrasie i przyznam, że nie wygląda to tak jak oczekiwałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie jestem na 172 stronie i jak na razie jest ciekawie, choć w ogóle nie wiem czego się mogę spodziewać :D

      Usuń
  4. "Czasami się zastanawiam, czy przypadkiem coś jest ze mną nie tak. Być może za dużo czasu spędzam w towarzystwie moich bohaterów literackich i, co za tym idzie, moje ideały i oczekiwania są zdecydowanie zbyt wysokie"
    Mimo, że jak widzę, ten cytat pochodzi ze znienawidzonej przeze mnie książki, to chyba do mnie pasuje i to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat ,,Czerwonej królowej".
    Ja mam kilka ulubionych cytatów, ale głównie z filmów/seriali.

    OdpowiedzUsuń
  6. O "Czerwonej królowej" różne opinie już słyszałam i sama nie wiem czy mam na nią chęć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam zaniedbuję swoje konto na lubimyczytać, że to aż wstyd :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu "Czerwona królowa", przestańcie mnie nią nękać... XD Czemu nie było jej w księgarni akurat wtedy, gdy ja byłam? Życie jest okrutne! :D

    http://recenzjemysterieux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek