czwartek, 26 marca 2015

[6] Książkowe zdobycze marca


W tym miesiącu nie uzbierało mi się zbyt wiele książkowych nowości, co jest zdecydowanie plusem dla mojego portfela. :) Jednakże udało mi się zdobyć dodatkowo trzy filmy i dwie płyty CD.


Pierwsze dwie książki, ostatnie nowości, które zaprezentowało nam wydawnictwo Otwarte (Moon Drive), to niesamowita Eleonora i Park autorstwa Rainbow Rowell (jej recenzję możecie przeczytać tutaj) oraz Czerwona Królowa Victorii Aveyard. Tak pierwsza na długo zapadła mi w pamięci. drugą aktualnie czytam i muszę wam przyznać, że zapowiada się na prawdę interesująco.


After. Płomień pod moją skórą Anny Todd dosłownie podbiła moje serce. Nie będę zamęczać was tutaj moimi zachwytami więc zapraszam was do zapoznania się z recenzją tutaj. Z Sereną chciałam zapoznać się już od dawna. W jej ekranizacji występuje dwójka moich ulubionych aktorów więc postanowiłam sobie, że wpierw muszę zapoznać się z oryginałem. Szczęśliwym trafem udało mi się ją kupić w Biedronce za niecałe 25 zł :D


Również w Biedronce udało mi się w końcu kupić Poradnik pozytywnego myślenia na DVD (recenzja tutaj) oraz Intruza - ekranizację powieści Stephenie Meyer, na które w sumie wydałam niecałe 20 zł. Ostatni film to Igrzyska śmierci. Kosogłos część 1 (z recenzją zarówno tej części jak i dwóch poprzednich zapoznacie się tutaj).


W końcu udało mi się zdobyć również dwie płyty Thirty Seconds to Mars. Kupując trafiłam na fantastyczną okazję - na empik.com każda z nich dostępna za jedyne 18,99 zł).


I już na koniec Focus Historia Extra, w pełni poświęcona czarownicom, wiedźmom, magii i czarom. Możemy zapoznać się tam jak zrodziła się sama idea czarownic, a także, między innymi dowiedzieć się jak to tak na prawdę było z tym polowanie na czarownice w Salem. I teraz moje pytanie do was: jesteście zainteresowani krótką recenzją na temat tej gazetki? Są tu jacyś fani czarów? :D Dajcie znać w komentarzach.

Pochwalcie się, co z tego czytaliście bądź oglądaliście. Co polecacie, a co odradzacie?

Pozdrawiam Katherine Parker

29 komentarzy :

  1. O nie ! "Czerwona królowa" musi być moja :D Żartuję, ale oczywiście dalej Ci jej zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Już niedługo mam zamiar przeczytać ,,Eleonora i Park" i jestem bardzo ciekawa tej książki :) Zazdroszczę Ci wszystkich filmów, oglądałam je i są bardzo fajne (swoją drogą muszę też przeczytać ,,Intruza"!)


    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja "Intruza" również jeszcze nie czytałam, ale chyba najpierw zdecyduję się na zapoznanie z ekranizacją. :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę takich zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym się wzięła za "After Płomień pod moją skór" i "Eleonora i Park"
    czytaniewekrwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo te dwie książki jak najbardziej ci polecam :) Szczególnie "After. Płomień pod moją skórą" :3

      Usuń
  5. Thirty Seconds to Mars- bardzo zazdroszczę płyt:) Mam to szczęście, że wygram Czerwoną królową w konkursie. Już nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie odebrałam Eleonorę i Park i Czerwoną Królową z poczty. mam nadzieję, że spodobają się i Tobie i mi. ;d
    z chęcią oglądnęłabym sobie Poradnik pozytywnego myślenia, tym bardziej, że widziałam już początek.
    miłego czytania, oglądania, słuchania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jeszcze nie oglądałaś "Poradnika pozytywnego myślenia" koniecznie musisz to nadrobić! :D

      Usuń
  7. "Czerwona królowa"! Zazdroszczę. :D A drugą płytę Marsiaków sama mam i jest moją ulubioną od nich. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam w tym miesiącu After od męża:) Cieszę się bardzo w tej książki, a Serenę chyba sobie kupię w Biedronce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu wziąć się za "Czerwoną królową", ale ostatnio nigdzie nie mogłam jej znaleźć w księgarni, a sprzedawczynie nawet nie wiedziały, że taka książka istnieje ;-; Jedna z wad życia na wsi, ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci kupienie jej przez internet np na stronie wydawnictwa Znak (znak.com.pl) albo na aros.pl. Wyjdzie cię taniej niż w księgarni stacjonarnej a będziesz miała pewność, że ją tam dostaniesz :D

      Usuń
  10. Wspaniałe stosiki :)
    Najbardziej interesuje mnie "Serena" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ochotę na książkę "Serena" i ostatnio zastanawiałam się nad kupnem właśnie w biedronce, ale w ostatniej chwili zrezygnowałam :P Zanim bym się za nią zabrała to jeszcze trochę czasu by minęło, więc równie dobrze mogę ją kupić później ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podkradłabym czerwoną królową :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze dwie książki mam, czytałam i w sumie mnie nie zachwyciły. "After" nie jest dla mnie, ale "Serenę" bardzo chciałabym mieć. Te trzy filmy widziałam i chyba "Intruz" był najlepszy. Najgorzej natomiast wypadł "Poradnik pozytywnego myślenia". Na reszcie się nie znam, więc nie będę komentować. Życzę miło spędzonego czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka "Eleonora i Park" bardzo mi się podobała, bo to taka przyjemna, niezobowiązująca młodzieżówka z ciekawym tematem w tle; za to "Czerwona Królowa" totalnie mnie zawiodła.

    "Focus" zapowiada się świetnie, nawet nie wiedziałam, że będzie taki numer. ;o Muszę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mówi mi, że te płyty były aż tak tanie! Do mojej kolekcji brakuje mi tyylko pierwszej płyty 30 seconds to mars, a za taką cenę drugi raz się już raczej nie zdarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałam i ta promocja jeszcze trwa więc czym prędzej korzystaj! :D

      Usuń
  17. Same cudowności! "Czerwona królowa" marzy mi się od dnia premiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. również mam czerwoną królową :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Będzie recenzja "Sereny" ? Ta książka też jakoś od kilku dni za mną chodzi. Chyba zacznę robić listę książek, które muszę zdobyć ;P

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards na moim blogu http://czytaniewekrwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja na pewno będzie, tylko nie wiem kiedy :) i bardzo dziękuję za nominację. :D

      Usuń
  20. Już Ci mówiłam, że zamawiam After, po Twojej reakcji widziałam, że jest super ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek