niedziela, 1 marca 2015

[9] 52 Week Blog Challenge


Tego pierwszego dnia marca przychodzę do was z kolejnym postem z zabawy 52 Week Blog Challenge. Dzisiejsze zadanie jest jak dla mnie bardzo interesujące i powiem wam, że nie mogłam się do doczekać. 


Mam oczywiście pełno takich filmów, które w jakiś nieokreślony sposób podbiły moje serce i znalazły się w gronie moich ulubionych. Tak więc przygotujcie się bo nie spocznę tylko na jednym :) Nie będę każdego z nich dokładnie opisywać, be pewnie zanudzilibyście się na śmierć, tylko do tych filmów, które już zrecenzowałam, dodam link, abyście mogli dokładniej zapoznać się z moją opinią na jego temat.


>RECENZJA<


>RECENZJA<


>RECENZJA<


>RECENZJA<


>RECENZJA<


>RECENZJA<


Znając mnie z całą pewnością o jakimś filmie zapomniałam. Ale cóż za późno :) Dajcie znać, jak jest u was, jakie filmy wy uwielbiacie (chętnie poznam coś nowego) i czy może to któryś z wymienionych przeze mnie powyżej.

Pozdrawiam Katherine Parker

9 komentarzy :

  1. Miłośniczką kina nie jestem, dlatego żadnego z wymienionych przez Ciebie filmów nie miałam okazji oglądać :) Jednak ostatnio zrobił na mnie wrażenie film "You're Not You" / "Nie jesteś sobą". Uroniłam na nim wieeele łez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego filmu nie widziałam, ale prezentuje się całkiem obiecująco :) Z chęcią obejrzę.

      Usuń
  2. Z twoich propozycji lubię "Julie i Julia" i "Poradnik pozytywnego myślenia". Uwielbiam też "Wciąż ją kocham", "Trzy metry nad niebem", i "Kod nieśmiertelności" ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za "Trzy metry nad niebem" zabierałam się już wiele razy, ale jakoś do końca nie mogę się przekonać co do tego filmu.

      Usuń
  3. Nie oglądałam żadnych z tych filmów. Na feriach byłam w kinie na ,,Pingwinach z Madagaskaru" i zawiodłam się. Julian był tylko w końcówce:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam ,,Poradnik..." i ,,Charlie" i rzeczywiście bardzo fajne filmy :) Ja lubię jeszcze ekranizacje takie jak ,,W pierścieniu ognia" i ,,Kosogłos" oraz ,,Trzy metry nad niebem" i jeszcze wile innych filmów, ciężko wymienić tylko kilka :)

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "W pierścieniu ognia" i "Kosogłosa" widziałam i zgadzam się są niesamowite. Jedne z lepszych ekranizacji :D

      Usuń
  5. Widziałam "Poradnik pozytywnego myślenia" - całkiem niezły film ;)
    Co do reszty to nie oglądałam, ale podoba mi się z okładki i intryguje mnie "Stoker".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Stoker" jest genialne! Koniecznie musisz obejrzeć :)

      Usuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek