wtorek, 7 października 2014

[2] DIY: Lawendowe saszteki do butów



Tym razem w poście z serii DIY zajmiemy się zrobieniem zapachowych saszetek do butów, które pozwolą nam pozbyć się brzydkiego zapachu bez kupowania niepotrzebnych, czasem drogich i nie sprawdzających się specyfików. Sama już kilka razy je robiłam i mogę z ręką na sercu powiedzieć, że będziecie z nich zadowoleni :)

A więc do zrobienia Lawendowych saszetek zapachowych potrzebne nam będą:

  • sypka herbata (obojętnie jakiego rodzaju)
  • olejek lawendowy
  • gaza
  • opcjonalnie: flizelina lub inny materiał, wstążki (do ozdoby)



Z gazy wycinamy średniej wielkości dwa kwadraty. Na środek wsypujemy po dwie łyżki herbaty i skrapiamy ją piętnastoma kropelkami olejku lawendowego. Z gazy formujemy saszetki tak jak na zdjęciu obok i związujemy na przykład gumką recepturką. Jeśli chcecie możecie pozostawić saszetki w takiej postaci, jednakże ja wolałam je trochę upięknić wycinając z flizeliny nieco większy niż w przypadku gazy kwadrat i przewiązując fioletowymi wstążkami

Herbata wchłonie brzydki zapach z naszych bucików, a lawenda pełni tu funkcję odkażającą, a także spowoduje, że buciki będą ślicznie pachnieć.

Jeśli spodobał się wam mój pomysł i chcielibyście sami go wypróbować nie pozostaje mi nic innego jak tylko zachęcić was do pracy.







Pozdrawiam Katherine Parker

9 komentarzy :

  1. Fajny pomysł - uwielbiam lawendowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie ci to wyszło. Zapach lawendy uwielbiam, a zwłaszcza uwielbiam kąpać się dodając soli o zapachu lawendy :)

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuję zrobić, kiedy znajdę chwilę. Choć znając mój talent, takie ładne to nie wyjdą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wyjdą :D Trzeba być dobrej myśli ;)

      Usuń
  4. Przydatne, tylko nie wiem kiedy mi się uda zabrać za robienie ich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł ciekawy tylko nie wiem czy chciałoby mi się tak bawić, bo ja mimo wszystko jestem trochę leniwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz to "ozdabianie" jest opcjonalnie. zawsze możesz tylko wykorzystać gazę i tyle ;)

      Usuń
  6. Hmm... nie słyszałam o opcji saszetek z herbatą, ale jest to dobra alternatywa dla tych, którzy nie mają lawendy.
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek