środa, 1 marca 2017

[24] Książkowe zdobycze lutego [2017]


I kolejny miesiąc już za nami! Szczerze nie mam pojęcia, gdzie ten luty mi uciekł - serio, dopiero przecież co się zaczął... Eh ale co, trzeba żyć dale, co nie? Ostatnio staram się ograniczyć swoje książkowe zakupy, jak i przygarnianie egzemplarzy recenzenckich, gdyż choć już już powoli wychodzę ze swojego recenzenckiego zadłużenia, to jednak trochę mi tych książek jeszcze zostało i nie chcę, aby uzbierały się kolejne stosy. Mimo to jednak udało mi się w lutym zgromadzić całkiem pokaźne stosisko książkowo-filmowe, z którego jestem bardzo dumna. Część z tych zbiorów to moje prezenty urodzinowe, kilka to oczywiście egzemplarze do recenzji, a reszta to mój zakup własny.
Jesteście ciekawi? Zapraszam dalej!

Imagines Anna Todd [zakup własny]
Od dawna już ciekawiła mnie ta książka (chyba wszystko ta za sprawą Anny Todd, której nazwisko zagościło na okładce) i podejrzewam, że gdyby nie okazja na stronie znak.com.pl to pewnie tak szybko bym się na tą pozycję nie zdecydowała. Słyszałam już baaaardzo dużo negatywnych opinii na jej temat, jednak mimo wszystko jestem pozytywnie nastawiona i liczę, że jednak coś w tym zbiorze opowiadań mi się spodoba. Chyba nie może być aż tak źle, prawda? 
Z tą książką wiążę pewne plany, dlatego uważnie śledźcie bloga!  

Shadow Sylvain Reynard [egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Akurat]
Z wielką niecierpliwością czekałam na ukazanie się tej pozycji i bardzo się cieszę, że w końcu mam ją w swoich łapkach. Teraz szybko muszę zabrać się za lekturę, gdyż niezmiernie ciekawi mnie ciąg dalszy tej historii.

Fatalna lista Siobhan Vivian [egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Feeria Young]
Najnowsza pozycja od Wydawnictwa Feeria Young brzmi na prawdę interesująco i choć nie będzie to pewnie jakaś zbyt mocno ambitna lektura to myślę, że mogę się przy niej świetnie bawić. No i ta cudowna miętowa okładka...

Bridget Jones. Szalejąc za facetami Helen Fielding [prezent urodzinowy]
Bardzo się cieszę, że mam trzy części Bridget... w swojej kolekcji. Bo jak nie lubić tej babeczki! Swoją przygodę z książkami zakończyłam jak na razie na pierwszym tomie (recenzja klik), dzięki mojej rodzince mogę w końcu zabrać się za dalsze części!

Bridget Jones. W pogoni za rozumem Helen Fielding [j.w.]
j.w
Dziennik Bridget Jones. Dziecko Helen Fielding [j.w.]
j.w.

Dręczyciel Penelope Douglas [egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Editio]
Nie za bardzo wiem, czego mogę spodziewać się po tej książce, jednak jej tytuł bardzo mnie zaintrygował. Ta historia różni się od innych, gdyż wszystko jest w niej tak na prawdę na odwrót. Nie mogę doczekać się momentu, aby zabrać się za jej czytanie i rozpracowanie, o co tutaj tak na prawdę chodzi.

Aż po grób Sara Shepard [zakup własny]
Poprzednie tomy mam już w swojej kolekcji, cieszę się więc, że ten udało mi się trafić na jednej z wymian na LC. Serię zakończyłam na pierwszym tomie, więc chyba przyszła najlepsza pora, aby znów powrócić do Sutton i reszty tych tajemniczych dziewczyn.

Marta, która się odnalazła Caroline Wallace [egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Pascal]
Ta książka również zaintrygowała mnie swoim opisem, gdyż nieco przypomina mi fabułę filmu Terminal. Z całą pewnością różnią się one od siebie w stu procentach, jednak to właśnie ten motyw zamieszkania na lotnisku bardzo mnie ciekawi. Nie wiem, czego mam się tu spodziewać, ale coś mi mówi, że może być na prawdę przyjemnie.

Silver. Trzecia księga snów Kerstin Gier [egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Media Rodzina]
Na ten tom czekałam z naprawdę wielką niecierpliwością. Poprzednia część pozostawiła po sobie na prawdę spory niedosyt, a to co poznałam w zakończeniu zapowiedziało na prawdę interesującą historię. Jestem strasznie ciekawa, jak zakończy się cała sytuacja z tajemniczym światem snów, no i mam nadzieję, że w końcu poznam, kim jest Secrecy!

Dziennik Bridget Jones (2001) DVD
Dwie filmowe części Bridget... to już mój zakup własny z okazji urodzin i w nawiązaniu do prezentów od rodziny. Kolekcja prawie zapełniona, brakuje już tylko najnowszej i ostatniej ekranizacji przygód Bridget Jones.

Bridget Jones: W pogoni za rozumem (2004) DVD
j.w.

Iluzja 2 (2016) DVD [recenzja klik]
Uwielbiam ten film i nie wyobrażam sobie, aby nie zagościł on w mojej kolekcji. W najbliższym czasie z pewnością urządzę sobie ponowny seans!

W sumie nabierało mi się tego więcej, niż myślałam - i jak tu się z tego stosika nie cieszyć!
Co czytaliście, co polecacie?

4 komentarze :

  1. Oglądałam wszystkie części Bridget, a do przeczytania zostały mi dwie najnowsze. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również oglądałam już wszystkie ekranizacje, jednak więcej zostało mi do przeczytania ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Nic z tego nie czytałam, za to chętnie zabrałabym się za "Silver", bardzo ciekawi mnie ta seria. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jeszcze nie miałaś styczności z tą serią, mogę ci ją z całego serca polecić :) Jest na prawdę dobra i bardzo wciągająca :)

      Usuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek