niedziela, 3 maja 2015

[18] 52 Week Blog Challenge

Tradycyjnie w niedzielę przychodzę do was z postem z serii 52 Week Blog Challenge, jednakże nim przejdziemy do kolejnego z zadań, jakie przygotowała Emily, pragnę przedstawić wam małe ogłoszenie. Niektórzy z was może już zauważyli, że od jakiegoś czasu na pasku bocznym bloga znajduje się między innymi ikonka facebooka... Tak założyłam fanpage'a. Kiedyś już taki funkcjonował, jednakże nie szło mi to zbyt dobrze i postanowiłam zrezygnować. Postanowiłam dać sobie jednak kolejną szansę i spróbować znowu. Tak więc wszystkich zapraszam do odwiedzania, obserwowania, czytania i komentowania :D (klik)

Things I'm proud of / Rzecz,z której jestem dumna

Dużo jest takich rzeczy z których jestem dumna. Niektóre są błahe, jak chociażby fakt bycia dumnym z poprawy moich graficznych umiejętności, czy uzbieranie takich wspaniałych książek w mojej biblioteczce. Niektóre jednak są już bardziej ważne, a mam tu na myśli między innymi osiągnięcie tak wspaniałego wyniku na ustnej maturze z języka polskiego i angielskiego. Niektórzy z was mogą teraz powiedzieć: "i z czego tu by dumnym"? Ja dumna jestem z nawet najmniejszej zmiany, na którą ciężko pracowałam, a która zdarzyła się w moim życiu.  :) Ah zapomniałabym! Jestem jeszcze ogromnie dumna, że w końcu przeczytałam Draculę Brama Strokera i zabrałam się za całą serię o Harrym Potterze!

A wy z czego jesteście dumni?

4 komentarze :

  1. Bardzo ciekawe pytanie, a z czego ja jestem dumna? Hm... myślę, że trochę mogłabym wymieniać, bo przecież można być dumnym także z błahych rzeczy, przykłady to moje oceny i książki jakie przeczytałam :) Twoja odpowiedź bardzo fajna.
    Message to you (klik!)













    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym była dumna z dobrego wyniku:) Właśnie skończyłam długi projekt z geografii o Bieszczadach, z którego jestem ogromnie dumna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem dumna z wielu rzeczy w moim życiu i nie wiedziałam nawet, że aż z tylu. Np. z ilości książek na moich półkach? Dziwna rzecz, ale lepiej mi się idzie spać, gdy na koniec dnia popatrzę na moją biblioteczkę. Dumna jestem z mojego bloga - tak wiele pracy w niego włożyłam i nadal się nie poddaję. Z mojej szkoły i profilu - jestem w dość dobrej szkole, na mat-fizie, jest ciężko, ale daje sobie radę i właśnie to napawa mnie dumą! A przede wszystkim chyba z moich przyjaciół - dumna jestem z tego, ze ja wytrzymuje z nimi, a oni ze mną :)

    Świetny post, fajny sposób na urozmaicenie bloga. Życzę miłego maja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze swoich książek zdecydowanie powinnaś być dumna! :D Też lubię patrzeć na moje cudeńka przed spaniem. Gratuluję uczęszczania na taki profil, ja w liceum uwielbiałam matematykę, chyba jako jedyna w klasie :D Cieszę się, że post ci się spodobał. Ja również życzę ci miłego maja :)

      Usuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek