piątek, 15 maja 2015

[30] FILMOWO: Pitch Perfect 2

https://www.youtube.com/watch?t=47&v=BQpUcV0RG58
Tytuł oryginału: Pitch Perfect 2

Reżyseria: Elizabeth Banks

Scenariusz: Kay Cannon

Na podstawie: Mickey Rapkin "Pitch Perfect: The Quest for Collegiate A Cappella Glory"

Gatunek: Komedia, Muzyczny

Czas trwania: 1 godz. 55 min.

Premiera: 15 maja 2015 (Polska), 7 maja 2015 (świat)

Produkcja: USA

Obsada: Anna Kendrick, Rebel Wilson, Hailee Steinfeld, Elizabeth Banks

Ocena: 10/10 (a nawet więcej!)

Klikając w okładkę filmu zostaniesz przeniesiony do jego zwiastuna na youtube.com

Po wygraniu Krajowych Mistrzostw grup a capella The Barden Bellas zyskują wielką sławę i stają się ikoną chórów a cappella w USA. Ich kariera rozwija się i zachowują tytuł jeszcze przez trzy kolejne lata. Wszystko układa się dobrze do feralnego występu dla prezydenta Baracka Obamy. Przez jeden błąd cała ich kariera wisi na włosku. Dostają zakaz występów i rekrutowania nowych sióstr. By odzyskać twarz dziewczyny muszą wygrać Światowe Mistrzostwa grup a cappella w Kopenhadze. Czy uda im się oczyścić imię osiągając tytuł tych najlepszych?


Pierwsza część Pitch Perfect dosłownie mną wstrząsnęła. Pokochałam ją całym sercem i przyznam się, że mogłabym oglądać ją codziennie (recenzja tutaj). Stał się jednym z moich ulubionych filmów, a covery piosenek towarzyszą mi do dziś. Nie mogłam po prostu doczekać się kontynuacji. I gdy w końcu nadszedł ten dzień nie posiadałam się ze szczęścia (świadkiem jest moja przyjaciółka, która musiała mnie wówczas znosić :D ). Pewnie jak już się zdążyliście domyśleć filmem jestem po prostu oczarowana. Nie znajduję odpowiednich słów, które byłyby w stanie wyrazić to co czuję.


Widać sporą różnicę pomiędzy Pitch Perfect a Pitch Perfect 2 jeśli chodzi o samą produkcję. Jest ona zrobiona z większym rozmachem i można spotkać tam kilka na prawdę niesamowitych osób. Mam tu na myśli samego prezydenta USA Baracka Obamę z żoną oraz Snoop Dogga! Nie oznacza to, że film, jak większości przypadków się to zdarza, jest słaby. Tu ta zasada się nie sprawdza. Film jest po prostu fantastyczny, a Elizabeth Banks w roli reżysera spisała się wprost niesamowicie. Za wykreowanie tak udanej kontynuacji należą jej się wielkie brawa!


Na uznanie zasługuje również sam soundtrack filmu. Piosenki wykonywane zarówno przez The Barden Bellas jak i te pozostałe są niesamowite. Idealnie dobrane i zmiksowane a także perfekcyjnie zaśpiewane. Na pewno na długo zagoszczą na mojej playliście. Co do aktorów to nie mam im nic do powiedzenia. Każda postać została idealnie wykreowana i przedstawiona. Jak było w przypadku pierwszej części i tu moją faworytką została niezastąpiona Gruba Amy zagrana przez Rebel Wilson. Poznaliśmy tu też wiele innych ciekawych postaci, które również wiele wniosły swoją osobą do fabuły. 


Film z całą pewnością przypadnie do gustu fanom pierwszej części. Będziecie mogli znaleźć tu mnóstwo niesamowitej muzyki a capella oraz niesamowity humor. Myślę też, że na pewno przypadnie do gustu fanom tego typu gatunku. Ja ze swojej strony mogę was tylko jak najbardziej zachęcić do obejrzenia go. Jest po po prostu niesamowity i gdyby ktoś zaproponował mi go obejrzenie jeszcze raz teraz zgodziłabym się bez wahania :D


PITCH PERFECT:
pitch perfect | pitch perfect 2 | pitch perfect 3

21 komentarzy :

  1. Potwierdzam, świrowałaś na całego :D
    Ale również muszę przyznać, że film jest świetny, pokusiłabym się o twierdzenie, że nawet lepszy od pierwszej części :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie umiem wybrać. Obydwa były niesamowite!
      Dziękuję, że ze mną wytrzymałaś :*

      Usuń
  2. Niestety, ale wydaje mi się, ze takie kino nie jest dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już coś czytałam o tym filmie. Niestety filmy muzyczne nie bardzo mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie godziny z głosem Anny Kendrick ^^ Jak już wspominałam na FB Pitch Perfect 2 to moje totalne must watch i nie odpuszczę ;D Tak samo jak Ciebie mnie jedynka zachwyciła, z tym, że moja przyjaciółka chyba miała mnie dość i sama go obejrzała, wynikiem czego sama przepadła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ty również uwielbiasz "Pitch Perfect" :D Koniecznie daj znać jak ci się podobała druga część ;)

      Usuń
  5. Pitch Perfect było genialne i strasznie mi przykro, ze nie pójdę na drugą cześć od kina, ale w moim mieście tego nie grają :C Ale to nic! Czekam, aż znajdzie się w internetach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah znam ten ból... Ale mam nadzieję że jak najszybciej uda ci się zapoznać z tą częścią ;)

      Usuń
  6. Film kompletnie nie w moim guście...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach ten film :) Pierwsza część bardzo mi się podobała i mam nadzieję, że z drugą będzie podobnie :) Już się nie mogę doczekać :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądam ostatnio bardzo mało filmów - praktycznie w ogóle, i tym sposobem nie widziałam ani części 1, ani drugiej. A szkoda, bo po przeczytaniu takich pochwalnych słów mam ochotę to zrobić :)

    Message to you (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę muszę iść na to do kina. Uwielbiam Pitch Perfect i muszę, po prostu muszę iść do kina na kolejną część!
    Świetna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie oglądałam żadnego filmu,więc poszukam pierwszej części :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie umówiłam się ze współlokatorką, że musimy obejrzeć jedynkę:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądnęłam całkiem niedawno pierwszą część i całkiem mi się ona spodobała ;) Drugą również z chęcią się zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ta również przypadnie ci do gustu :)

      Usuń
  13. O nie znałam tego filmu ale muszę koniecznie to nadrobić i obejrzeć pierwszą część bo myślę że może mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek