czwartek, 21 maja 2015

[3] Liebster Blog Award

Już po raz kolejny w tym roku otrzymałam nominację Liebster Blog Award, a tym razem miało to miejsce za sprawą Karoliny Sobczak z bloga Czytać to żyć podwójnie. Dziękuję ci z całego serca za tą nominację, gdyż wiele ona dla mnie znaczy. Z wielką przyjemnością więc odpowiem na zadane przez ciebie pytania. Najpierw przypomnę jednak zasady nominacji tym, którzy jeszcze nie wiedzą bądź zapomnieli na jakiej zasadzie to działa.


A więc Liebster Blog Award to nagroda przyznawana jednemu blogerowi przez innego blogera. Osoba nominowana musi odpowiedzieć na jedenaście pytań zadanych mu przez osobę, która go nominowała. Następnie sama ma nominować jedenaście blogów i wymyślić dla nich jedenaście pytań. Zasady są bardzo proste. Tak więc teraz zabieram się za pytania od Karoliny.

1. Czy przeczytałaś książkę, która jest tak dobra, że możesz polecić ją każdemu? Jaką?
Tu zdecydowanie mogę powiedzieć, że taką powieścią jest dla mnie Poradnik pozytywnego myślenia autorstwa Matthew Quicka (recenzję znajdziecie tutaj). Potrafi ona niesamowicie podnieść na duchu nawet największego pesymistę. Po lekturze tej książki moje życie bardzo się zmieniło, zaczęłam zupełnie inaczej patrzeć na świat i to zdecydowanie od tej lepszej strony. Wiele ona dla mnie znaczy i uważam, że dosłownie każdy powinien ją przeczytać choć raz.

2. Gdybyś mogła przeprowadzić wywiad z dowolną osobą kogo byś wybrała?
Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia, gdyż nigdy jakoś się nad tym nie zastanawiałam. Pewnie byłby to jakiś mój ulubiony pisarz bądź muzyk, teraz jednak nie jestem w stanie wybrać jakiegoś konkretnego nazwiska.

3. Czy jest coś, co koniecznie chcesz zrobić przed śmiercią?
Tak. Koniecznie przed śmiercią muszę wybrać się na koncerty moich ulubionych zespołów. Przede wszystkim na Hurts, później na Thirty Seconds to Mars i Muse. Gdybym tego nie zrobiła, nie wybaczyłabym sobie tego. Jest to takie moje najważniejsze marzenie, przynajmniej w tej muzycznej kategorii :D

4. Jaką książkę zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę? 
Wybór bardzo ciężki... Na pewno miałabym problem z wybraniem tylko jednej książki. Chyba zdecydowałabym się na After. Płomień pod moją skórą (recenzja tutaj). Pomijając już niesamowitą fabułę, która strasznie przypadła mi do gustu, poprzez jej dosyć spore wymiary miałabym więcej do czytania :D

5. Jakie miejsce chciałabyś zwiedzić?
W realnym świecie - Wielka Brytania (nie koniecznie Londyn, chociaż i nim nie pogardzę), w świecie fikcyjnym - zdecydowanie Hogwart, Hogsmeade i ulicę Pokątną :D

6. Jakie masz hobby? Oczywiście poza czytaniem.
Moim drugim wielkim hobby, poza czytaniem, jest muzyka. Nie mówię tu o graniu na jakichś instrumentach (tego jeszcze nie osiągnęłam), lecz o samym słuchaniu różnych utworów, poznawanie nowych zespołów i zgłębianiu się w te dobrze mi już znane. Muzyka jest dla mnie czymś niesamowicie ważnym i nie wyobrażam sobie bez niej życia. Czasami, gdy nie mam ochoty na czytanie lubię w samotności słuchać różnych utworów i zagłębiać się w towarzyszące im emocje. To zdecydowanie mnie odpręża i uspokaja.

7. Jaki jest twój ulubiony czarny charakter?
Nie mam zbyt wielu takich postaci, lecz tu z całą pewnością mogę wskazać Damona Salvatore (zarówno z książek jak i z serialu). Co prawda z czasem zmienia się w tego dobrego, jednakże dla mnie i tak już na zawsze pozostanie tym czarnym charakterem.

8. Wolisz życie pełne przygód, czy raczej spokojne?
Pół na pół. Nie chciałabym aby moje życie było niesamowicie szalone, gdyż pewnie byłoby to dla mnie zbyt męczące, jednakże fanką całkowitego spokoju również nie jestem. Wybrałabym więc życie gdzieś pomiędzy.

9. Co cię uszczęśliwia?
Chyba wszystko :D Jestem bardzo pogodną osobą (przynajmniej tak mi się wydaje) i można powiedzieć, że depresja boi się mnie niesamowicie i ucieka przy mnie gdzie pieprz rośnie :D Nie mam konkretnej rzeczy, która by mnie uszczęśliwiała. Jest tego niesamowicie wiele, często są to błahostki, które dla większości ludzi są zupełnie obojętne.

10. Zdarzyło ci się płakać podczas czytania w miejscu publicznym?
Jeszcze nie, gdyż bardzo rzadko czytam w miejscach publicznych. Podejrzewam jednak, że prędzej czy później się to stanie :)

11. Z jakim książkowym bohaterem chciałabyś zapoznać się w rzeczywistości?
Trudny wybór.... W większości są to pewnie postaci męskie, które podczas lektury skradły moje serce. Chyba nie mam konkretnych postaci, gdyż z reguły marzę o spotkaniu twarzą w twarz z bohaterami książek, które aktualnie czytam. Jest ich chyba jednak tak wiele, że nie pomieściliby się u mnie w domu :D

Sama nominuję następujące blogi (będzie ich jednak tylko pięć):
I Am Just Myself
One hundred percent of me
My passion, my life, my mystery...
Karmelowe czytadła
Krucze gniazdo

Moje pytania:
1. Ile książek liczy twoja domowa biblioteczka? Wymień kilka pozycji.
2. Jaki film ostatnio oglądałaś? Opowiedz o nim krótko.
3. Jakie piosenki ostatnio skradły twoje serce? Podziel się nimi z nami.
4. Która książka sprawiła, że rozpoczęła się twoja przygoda z czytaniem?
5. Najgorsza książka, jaką w życiu przeczytałaś.
6. Dlaczego blogujesz?
7. Opisz siebie w trzech zdaniach.
8. Gdyby twoje życie było fabułą jakiejś powieści, jaki byłby opis książki?
9. Przedstaw trzy okładki powieści, które należą do twoich ulubionych.
10. Jakie jest bądź są twoje hobby? Od czego się to zaczęło?
11. Gdybyś mogła cofnąć czas i zmienić coś w swoim życiu, co by to było?

13 komentarzy :

  1. Ciekawe odpowiedzi na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chce przed śmiercią wybrać się na koncert. Mam nadzieję, że mi się uda to, jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi na pytania. Ja także uważam Damona Salvatore za czarny charakter i myślę, że do końca dla mnie już taki pozostanie. Nieważne co się stanie, dla mnie zawsze będzie Damonem z 1. sezonu Pamiętników Wampirów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Londyn też chciałabym zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także koniecznie chciałabym odwiedzić Wielką Brytanię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;) Ciekawe zadałaś pytania nominowanym ;)
    W moim świecie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dziękuję za nominację i oczywiście z wielką przyjemnością odpowiem na pytania ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z tego cieszę i już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  8. Dzięki, że odpowiedziałaś <3 Koncerty na żywo są wspaniałe, sama uwielbiam na nie jeździć! 3STM chyba ostatnio koncertowało w Polsce, życzę Ci żebyś mogła być na ich kolejnym koncercie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadza się niedawno mieli swój koncert w Gdyni/Sopocie i bardzo żałuję, że nie mogłam na niego pojechać, ale mam nadzieję, że kiedyś moje marzenie się spełni. :)

      Usuń
  9. Dziękuję za nominację! Postaram się jak najszybciej wstawić :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek