niedziela, 3 stycznia 2016

[10] Niedzielny przegląd muzyczny


No i proszę, mamy już pierwszy niedzielny przegląd muzyczny w tym roku. Jestem bardzo ciekawa, co przemysł muzyczny przyniesie nam w 2016 roku, lecz coś mi mówi, że pojawią się same perełki. Na razie jednak musimy wciąż cieszyć się z z kawałków z poprzedniego roku. Ostatnio pojawiło się wyjątkowe, świąteczne wydanie niedzielnego przeglądu muzycznego, a ten tradycyjny był dokładnie 6 grudnia, więc nazbierało mi się kilka utworów i ciekawych nowości muzycznych, którymi chciałabym się dzisiaj z wami podzielić. 


W ubiegłym czasie pojawiły się trzy ciekawe nowości - dwa albumy (jeden studyjny i jedna EP) oraz jeden singiel. Ilość może nie powala, jednakże jakie to są nowości! Na początku grudnia swój nowy krążek zaprezentował światu zespół Coldplay, który zapewne nie jednemu z nas towarzyszy od bardzo dawna. Krążek nosi nazwę A Head Full of Dreams i jest to już siódmy album, jakim mogą pochwalić się Brytyjczycy. Znajdziemy na nim 11 singli, w tym bardzo popularny ostatnimi czasy Adwenture of A Lifetime. Wszystkie piosenki utrzymane są w gatunku rocka alternatywnego i są niezwykle pozytywne. Choć mnie osobiście A Head Full of Dreams może nie powala na kolana tak, jak inne krążki Coldplay, to i tak znalazłam tam dla siebie kilka ciekawych utworów. Sam album zdecydowanie jest wart uwagi. Dalej mamy Walk The Moon z ich nową EP Different Collors. Tu album zdecydowanie bardzie przypadł mi do gustu i udowodnił, że Walk The Moon zdecydowanie warto zapamiętać, gdyż mogą nas jeszcze nie raz zaskoczyć. Na EP znajdziemy trzy wersje singla Different Colors (podstawową oraz dwa remiksy) oraz kawałki It's Your Think i Boyfriend. Ostatnia nowość w moim zestawieniu to nowa piosenka Griffina Petersona - autora albumu do książki Maybe Someday. Go Tell It On The Mountain to jedna z popularnych świątecznych piosenek amerykańskich. Griffin tym samym prezentuje więc nam swoją wersję tego kawałka, która mi osobiście bardzo przypadła do gustu. 

Na koniec oczywiście zapraszam was do zapoznania się z moją playlistą utworów, których słuchałam praktycznie przez cały grudzień. Wybór moim zdaniem jest bardzo zróżnicowany, więc myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Kilka utworów to stali bywalcy na moich playlistach, lecz znalazło się też wiele piosenek, które słyszałam pierwszy raz w życiu i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. 

Tak więc życzę wam miłego słuchania! No i oczywiście piszcie o swoich ostatnich muzycznych faworytach.

PS Pamiętajcie, że kolejność utworów jest całkowicie przypadkowa no i że klikając w którąkolwiek z grafik przeniesiecie się na You Tube, gdzie przygotowałam dla was specjalną playlistę!

8 komentarzy :

  1. WALK THE MOON, Birdy, Hurts- UWIELBIAM!

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze jeszcze nie miałam okazji posłuchać nowej płyty Coldplay :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, Twoja lista przypomniała mi o The Strokes. Dzięki! :)
    Mój blog o kulturze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście dopiero co zapoznaję się z The Strokes, więc może poleciłabyś mi jakieś ciekawe tytuły? :D Jak na razie znam tylko te dwa z mojej playlisty :D

      Usuń
  4. Jedynie HURTS darzę szacunkiem.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post:
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo Hurts zdecydowanie sobie na ten szacunek zasłużyli :D

      Usuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek