poniedziałek, 25 stycznia 2016

[11] Książkowe zdobycze stycznia


Nie da się ukryć, że styczeń, jako miesiąc nowości wydawniczych dla wielu moli książkowych zapowiadał się bardzo obiecująco. Sama z wielką niecierpliwością wyczekiwałam wielu wspaniałych tytułów, które miała ukazać się nakładem przeróżnych wydawnictw. Osobiście udało mi się zgromadzić klika z wypatrywanych przeze mnie nowości wydawniczych, a klika z nich mam w planach dokupić jeszcze w lutym. Tym samym udało mi się zapełnić pustkę, która zapewne wielu z was doskwierała bo ubogim w nowościach grudniu. Oczywiście nie samymi nowościami człowiek żyje! W moim styczniowym stosiku nie zabrakło również kilku pozycji, które swoją premierę miały już jakiś czas temu.

Jesteście ciekawi, co udało mi się zgromadzić w stycznie? W takim razie zapraszam do dalszej lektury!


Naga Raine Miller [zakup własny]
Jesteś wyzwaniem Kendall Ryan [egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Pascal]
Powrót do Daringham Hall Kathryn Taylor [zakup własny]
Kuracja samobójców Suzanne Young [egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Feeria Young] recenzja klik
Złe dziewczyny nie umierają Kate Alender [j.w] recenzja klik
Podróż na sto stóp Richard C. Morais [zakup własny]
Lato koloru wiśni Carina Bartsch [egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Media Rodzina]

DODATKOWO:
Pitch Perfect 2012 DVD [zakup własny] recenzja klik

I to by było na tyle, jeśli chodzi o moje książkowe zdobycze stycznia. A jak wyglądają wasze styczniowe stosiki? Czytaliście może coś ze zdobytych przeze mnie książek? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

33 komentarze :

  1. Najbardziej zazdroszczę ci Kuracji samobójców - czekan aż wpadnie mi w rączki. Super zdobycze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa, czy "Kuracja..." ci się spodoba :D Czekam na recenzję ;)

      Usuń
  2. OMG, wszystkie te książki chętnie bym Ci podkradła, piękny stos! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się spodobał :D Również jestem z niego bardzo zadowolona :D

      Usuń
  3. Udanej lektury :)
    Podróż na sto stóp znam tylko z filmu i polecam ci go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film już jakiś czas temu oglądałam i bardzo mi się podobał :D W sumie to właśnie dzięki niemu postanowiłam zapoznać się z książką, która mam nadzieję będzie choć w jakimś stopniu tak interesująca jak ekranizacja :)

      Usuń
  4. Świetny stos, niektóre z wybranych przez Ciebie książek z chęcią zobaczyłabym na swojej półce. Mam nadzieję, że spodobają Ci się i doczekamy się wspaniałych, okraszonych "dziesiątkami" recenzji, w których nie będzie miejsca na ani jedą wadę. Jestem ciekawa, jak spodoba Ci się "Lato koloru wiśni", bo sama ostatnio się nad nim zastanawiałam - daj znać, kiedy tylko przeczytasz ;)
    U mnie recenzja "Zbuntowanych", zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem bardzo ciekawa "Lata koloru wiśni", bo już wiele osób mi tu ją zachwalało :D

      Usuń
  5. Czytałam "Jesteś wyzwaniem" i... liczyłam na troszkę więcej. Mam do przeczytania "Lato koloru wiśni" - już w domowej biblioteczce :) Uwielbiam Pitch Perfect!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. czytałam tom 1 - Jesteś zagadką i tak średnio mi się podobało.

      Usuń
    2. Mi "Jesteś zagadką" bardzo się podobało A niestety jej kontynuacja już nie aż tak bardzo :/

      Usuń
  6. Niestety nie czytałam żadnej z tych książek, ale Tobie oczywiście gratuluje nowych zdobyczy i życzę powodzenia w czytaniu :)

    http://recenzje-parabatai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mam nadzieję, że któraś z moich recenzji skusi cię do zapoznania z tymi książkami :)

      Usuń
  7. Chętnie przeczytam Kurację, a poza tym też Lato koloru wiśni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kurację samobójców" jak najbardziej polecam, świetna książka :D

      Usuń
  8. Zazdroszczę "Złe dziewczyny nie umierają" oraz "Lata koloru wiśni" :) No i Pitch Perfect!♥ Muszę zdobyć pierwszy tom Programu :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo zależy na zdobyciu pierwszego tomu "Programu", gdyż miałam okazję przeczytać go dzięki Book Tour, a bardzo chciałabym posiadać całą serię w swojej kolekcji :D

      Usuń
  9. Ojej kochana ale zdobyłaś masę cudownych książek! Kocham "Lato koloru wiśni" ♥
    Kurację Samobójców mam w planach ale chyba dopiero w marcu! Mam za dużo teraz książek.
    Nie które z nich również rzucają się w oczy, więc zobaczę. :D
    Pozdrawiam ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem bardzo zadowolona z mojego styczniowego stosiku :D A "Kurację samobójców" czym prędzej przeczytaj :D Jest fantastyczna!

      Usuń
  10. U mnie też w tym miesiącu przybyło "Lato koloru wiśni" :) A dzisiaj przybył mi "stosik" biblioteczny, sama się dziwię jak ja to do domu przytargałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie postanowiłam dać bibliotece ode mnie odpocząć i chcę skupić się na moich własnych zdobyczach. Ale najpierw muszę dokończyć te pozycje, które już prędzej wypożyczyłam z biblioteki i nie mam pojęcia, kiedy ja to wszystko przeczytam :P

      Usuń
    2. Ja sobie też cały czas powtarzam, żeby czytać książki z półek, chociaż nie mam pokaźnego zbioru, ale zawsze wychodzi jak wychodzi ;)

      Usuń
    3. Zawsze jednak w tej bibliotece coś ciekawego wpadnie w ręce i po prostu szkoda nie wypożyczyć :D Ja może też nienmam Bóg wie jak wielkiego zbioru, jednakże trochę tych książek już mi się nazbierało i oczywiście zrobiły mi się już spore zaległości w ich czytaniu :D

      Usuń
  11. Po "Złe dziewczyny nie umierają" wkrótce sięgnę. "Lato koloru wiśni" polecam - bardzo dobra książka, a kontynuacja jeszcze lepsza :)
    Poza tym zazdroszczę "Kuracji samobójców" - ja na swój egzemplarz jeszcze czekam.
    Świetny stosik - życzę przyjemnej lektury :D
    T.R. Richmond

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa "Lata koloru wiśni" bo już tak wiele osób mi ją poleca :D Ja natomiast jak najbardziej polecam ci "Kurację samobójców" :)

      Usuń
  12. Poczytałabym Suzanne Young :) A i nawet nie czytaj "Podróż na sto stóp" masakra xd

    Tydzień z Agnieszką Opolską do wygrania 3 egzemplarze Anny May
    http://artemis-shelf.blogspot.com/2016/01/dzien-1-z-agnieszka-opolska.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie trochę teraz przeraziłaś tym co napisałaś o "Podróży na sto stóp" :D serio aż tak źle? Film był cudowny :)

      Usuń
  13. Chciałabym przeczytać "Plagę samobójców", a jeśli ta mi się spodoba, to również "Kurację" :)
    "Lato koloru wiśni" czytałam i bardzo przypadło mi do gustu :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz przeczytać "Plagę samobójców" i "Kurację samobójców"! Sa na prawdę świetne :D

      Usuń
  14. ''Lato koloru wiśni'' czytałam i bardzo mi się podobała. ''Nagą'' również czytałam, ale jak dla mnie wszystko za szybko się dzieje i szybko zapada w pamięć. Do tego kolejne tomy trylogii nie są u nas wydane, a Naga kończy się dość zaskakująco. Zazdroszczę Złych dziewczyn... a Plagę i Kurację muszę w końcu kupić bo słyszałam same pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze to sama pewnie bym się na "Nagą" tak szybko nie zdecydowała, był to jedynie dodatek do książki która od kogoś odkupiłam. Zaciekawiłaś mnie jednak tym co o niej powiedziałaś :D A co do "Plagi..." i "Kuracji..." To oczywiście jak najszybciej musisz się z nimi zapoznać :D

      Usuń
  15. Przeczytałabym "Jesteś wyzwaniem" :) Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po lekturze mam mieszane uczucia, ale może tobie książka bardziej przypadłaby do gustu :)

      Usuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek