wtorek, 5 stycznia 2016

[10] Książkowe zdobycze grudnia


Dzisiaj przychodzę do was z nieco spóźnionymi, jednakże jak że okazałymi książkowymi zdobyczami grudnia. Szczerze mówiąc na początku tego miesiąca nie spodziewałam się, że uzbieram tyle cudownych powieści. Część z nich, jako że trafiły do mnie gdzieś w okolicach początku grudnia, mam już za sobą, pozostałe za to wciąż cierpliwie czekają na swoją kolej. Ciekawe jest to, że z wszystkich tych pozycji, tylko jedna jest moim zakupem własny, ale o tym już za chwilę.

I wciąż ją kocham Nicholas Sparks [zdobyta dzięki dobremu sercu Patrycji z bloga CRh+ czyli czytanie we krwi]
Playlist for the Dead. Posłuchaj a zrozumiesz Michelle Falkoff [prezent gwiazdkowy]
Muse. Nie z tego świata Mark Beaumont [j.w]
Czy wspominałam, że Cię kocham? Estelle Maskame [egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Feeria Young] recenzja klik
Pulse Gail McHugh [zakup własny]
Poszukiwany Colin Firth Mia March [wygrana w konkursie u Tirindeth's]
Harry Potter i Kamień Filozoficzny (wydanie ilustrowane) [egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Media Rodzina] recenzja klik

DODATKOWO
Muse The Resistance CD [prezent gwiazdkowy]

Najbardziej z moich książkowych zdobyczy cieszę się chyba z biografii Muse, gdyż już dawno na nią polowałam i byłam strasznie ciekawa, co też ciekawego dowiem się z niej na temat jednego z moich ulubionych zespołów. Do tej pory nie miałam styczności z żadną biografią, więc tym bardziej bardzo mnie ona intryguje. Myślę jednak, że cały stosik prezentuje się bardzo interesująco, dlatego mam nadzieję, że w najbliższym czasie znajdę czas, aby się z nim zapoznać.

Czytaliście coś z mojego stosiku? Co polecacie? 

30 komentarzy :

  1. Czytałam Sparksa i jak zawsze bardzo mi się podobało :) Mam słabość do tego co pisze :D
    Bardzo mi się marzy to wydanie Harry'ego, ostatnio się nim zachwycałam w księgarni :)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam słabość do jego twórczości i choć nie zawsze jest ona jakiś mega wysokich lotów, to mimo wszystko bardzo lubię czytać to, co pisze :)
      Mam nadzieję, że kiedyś uda ci się zdobyć Harryego, gdyż zdecydowanie warto mieć go w swojej kolekcji :)

      Usuń
  2. Czytałam tylko Harry'ego Pottera, ale w tradycyjnej wersji ;) zazdroszczę Ci więc tego wydania :) ciekawi mnie ksiażka ''Czy wspominałam, że Cię kocham?'' :)
    Bardzo fajne zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie powinnaś zapoznać się z "Czy wspominałam, że Cię kocham?". To świetna książka, od której nie można się oderwać :)

      Usuń
  3. Cudowne książki chętnie bym 2 z tego stosiku przeczytała. :)
    Miłego czytania. ^-^
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem z niego bardzo zadowolona :D Dziękuję :)

      Usuń
  4. Obfite są Twoje grudniowe łowy! Zazdroszczę zwłaszcza Harry'ego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się dziwię, że aż tyle mi się tych książek uzbierało :D

      Usuń
  5. piękne to wydanie HP :)
    pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sama okładka robi wielkie wrażenie, a środek jest jeszcze lepszy :D

      Usuń
  6. Nie czytałam żadnej książki z Twojego stosiku, ale bardzo ciągnie mnie do "Playlist for the Dead". A tego Harry'ego chętnie postawiłabym na swojej półce - mimo że nie miałam tej książki w rękach, bardzo, bardzo mi się podoba ^^ Niedługo mam urodziny, więc kto wie... :D
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że każdemu by się ona spodobała więc mam nadzieję ze dostanuesz ją na urodziny :D

      Usuń
  7. Ojej, jakie smakowite kąski! I ilustrowany Harry, winszuję, bardzo dobry nabytek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, zazdroszczę Harry'ego i płyty MUSE. "Playlist..." ostatnio czytałam, ale trochę się rozczarowałam. Spodziewałam się po tej książce czegoś wiecej. Sparksa do tej pory czytałam tylko raz, ale to chyba nie dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na płytę Muse wyczekiwana bardzo długo :D no ja mam nadzieję że mi książka się spodoba ale postaram się podejmą do niej z dystansem aby w razie czego zbyt mocno się nie rozczarować :)

      Usuń
  9. ,,Czy wspominałam że Cię kocham?" muszę, muszę mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkradłabym "Playlist for the dead"... ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się :D sama nie dowierzam że mam ją już w swojej kolekcji :D

      Usuń
  11. W moje ręce w grudniu także trafił ilustrowany Harry Potter. Co to za cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I do mnie trafił Potter w ostatni dzień grudnia jako prezent - jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten Harry Potter jest świetny - zakochałam się w tych ilustracjach i w treści w sumie też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też i to jak! :D Książka jest cudowna - i pod względem treści oczywiście i patrząc na ilustracje :D

      Usuń
  14. Uwielbiam Muse <3 Nawet nie wiedziałem, że w Polsce jest wydana ich biografia - czym prędzej muszę ją kupić :D The Resistance lubię, jednak moim ulubionym albumem jest Black holes & Revalations (a na drugim miejscu - The 2nd Law):) Co do Playlist for the Dead - książka przyjemna, jednak nie jakaś powalająca ;)

    Pozdrawiam :)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam w szoku gdzy dowiedziałam się o ich biografii bo w sumie nie spodziewałam się tego :D moim ulubionym albumem jak N razie pozostaje jednak The 2nd Law chociaż Tej Resistance też jest fantastyczny :D

      Usuń

Drogi czytelniku!
Twoja opinia jest dla mnie ważna. Tak więc zostaw po sobie jakiś ślad - tobie zajmie to tylko chwilę, a mi sprawi ogromną przyjemność i satysfakcję, że moja praca nie idzie na marne!
Katherine Parker

Copyright © 2014 About Katherine
Designed By Blokotek